Erika Vikman on villi ja vapaa

Teksti: Petri Kiuttu
Kuva: Jirina Alanko
Uutinen julkaistu: 07.10.2020

Erika Vikman on nousi suosioon, kun hän vaihtoi tyylinsä. Nyt Erika Vikman on rohkea esiintyjä.

Erika Vikmanin video Syntisten pöytä on Youtuben katsotuimpia. Laulajattaren uusi tyyli jakaa mielipiteitä.

Erika Vikman tuli tunnetuksi, kun hänet valittiin vuonna 2016 tangokuningattareksi. Vikman seurusteli myös muutaman vuoden ajan Dannyn eli Ilkka Lipsasen kanssa.

Erika Vikmanin ura kääntyi nousuun viime talvena. Vikman osallistui silloin Uuden Musiikin Kilpailuun. Hänen laulunsa Cicciolina oli yleisön suuri suosikki. Monet tunnistivat siinä samanlaisia sävyjä kuin Kikan hiteissä.

Erika Vikmanin tyyli on muuttunut täydellisesti. Tangomarkkinoiden voiton jälkeen hän esitti perinteisiä iskelmiä, joissa laulettiin rakkaudesta ja parisuhteesta. Nyt tyyli on villi ja vapaa.

Kuuntele juttu

Yksi kommentti artikkeliin ”Erika Vikman on villi ja vapaa”

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Nimi tai nimimerkki:

Kommentti:

Tietoturvaseloste