Ellinoora on uusi kyky

Teksti: SS
Kuva: Warner
Uutinen julkaistu: 24.09.2013

Ellinoora Leikas on 19-vuotias oululainen laulaja.

Hänen kappaleensa Sellainen mies on keinuva ja svengaava soul-kappale. Laulun videon voi katsoa Youtubessa.

Sellainen mies on alun perin tanskalainen sävellys. Siitä huolimatta Ellinooran laulu saa sen kuulostamaan menneiden aikojen Suomi-iskelmältä.

Ellinoora aloitti tänä syksyllä opinnot Helsingin Pop Jazz Konservatoriossa. Hänen ensimmäinen levynsä julkaistaan ensi vuonna.

Kuuntele juttu

3 kommenttia artikkeliin ”Ellinoora on uusi kyky”

  1. moi oon sun fani ellinoora ja olen sun pikkuserkusejesi besu. voisinko saada nimmarisi ja levysi olen sinun iso fanisi ja rakastan sinun biisejä. tykään uutisesta

    Vastaa

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Nimi tai nimimerkki:

Kommentti:

Tietoturvaseloste