Edddie Van Halenia muistellaan

Teksti: Petri Kiuttu
Kuva: Lehtikuva
Uutinen julkaistu: 05.11.2020

Kitaristi Edddie Van Halen merkitsi monille ihmisille paljon. Rockmusiikin ystävien mielestä Eddie Van Halen oli yhtä merkittävä kitaristi kuin Jimi Hendrix ja Stevie Ray Vaughan.

Yhdysvaltalainen kitaristi Eddie Van Halen kuoli 6. lokakuuta. Eddie Van Halen tuli tunnetuksi Van Halen -yhtyeessään. Hän oli yksi kaikkien aikojen parhaimmista sähkökitaristeista.

Eddie Van Halen oli sairastanut syöpää yli kymmenen vuotta. Van Halen esiintyi konserttikiertueella viimeksi vuonna 2015.

Monet tunnetut kitaristit ja muusikot ovat muistelleet Eddie Van Halenia. Hän merkitsi monille paljon.

Kuuntele juttu

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Nimi tai nimimerkki:

Kommentti:

Tietoturvaseloste