Idols-laulukilpailun kahdeksas esityskausi huipentui sunnuntain loppukilpailuun. Tällä kertaa Idolsin voiton vei Diandra Flores. Hän erottui muista kokelaista heti kilpailun alussa.
Diandra on 17-vuotias ja hän asuu Hyvinkäällä. Diandran perheeseen kuuluvat vanhemmat ja kaksi siskoa. Hän ihailee Lady Gagaa ja Beyoncéa. Diandra käy lukiota ja soittaa pianoa. Nuoren tähden elämä muuttuu voiton myötä. Ainakin hän pääsee levyttämään ja lähtee keikoille.
Diandran isä on chileläinen ja hän puhuu hiukan espanjaa. Chilessä Diandra on käynyt vain kerran lapsena.
Idolsin loppukilpailuun pääsi Diandran lisäksi Susanna Erkinheimo.
Miksi DIDI voitti miksi? Miksei SUSSU voittanut hä???
Hyvä diandra olet paras