Chisu muutti tyyliään

Teksti: Petri Kiuttu
Kuva: Lehtikuva
Uutinen julkaistu: 15.08.2019

Laulaja ja lauluntekijä Chisu palasi pitkältä tauolta viime keväänä.

Uudistunut Chisu tekee musiikkia nykyisen miehensä, tuottaja Jori Sjöroosin kanssa. Sjöroos tuli tunnetuksi PMMP:n laulujen säveltäjänä ja tuottajana.

Chisun uusi levy Momentum 123 on elektronista konemusiikkia. Sävyt ja tunnelmat ovat vahvoja ja kuulostavat tutulta.

Chisu kertoi keväällä, että hänen oli pakko hylätä vanha ja alkaa tehdä uudenlaista musiikkia. Muuten musiikin tekeminen ei olisi tuntunut enää hyvältä.

Lähde Yle

Kuuntele juttu

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Nimi tai nimimerkki:

Kommentti:

Tietoturvaseloste