Cheekin jäähyväiskiertue alkoi

Teksti: Petri Kiuttu
Kuva: Lehtikuva
Uutinen julkaistu: 23.05.2018

Cheek aikoo lopettaa uransa tämän kesän jälkeen. Cheek esiintyy kesällä peräti 16 festivaalilla.

Hiphop-laulaja Cheek on aloittanut viimeisen keikkakesänsä. Laulajan jäähyväiskiertueen nimi on Täältä sinne.

Cheek esiintyy toukokuussa jäähalleissa. Kesällä hän on pääesiintyjänä 16 eri festivaalilla. Melkein kaikkien Cheekin toukokuun konserttien liput on myyty loppuun jo ennakkoon. Kesän festivaaliesiintymisiä mahtuu kuitenkin katsomaan.

Cheekin uran viimeiset esiintymiset ovat Lahden hiihtostadionin mäkimontussa. Cheek päättää uransa kahteen Lahden keikkaan 24.–25. elokuuta. Lahti on myös Cheekin kotikaupunki.

Lisätietoa Cheekin Facebook-sivulla: www.facebook.com/cheekfb.

Kuuntele juttu

Yksi kommentti artikkeliin ”Cheekin jäähyväiskiertue alkoi”

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Nimi tai nimimerkki:

Kommentti:

Tietoturvaseloste