Cheekin elämästä tehdään elokuva

Teksti: Markku Juusola
Kuva: Lehtikuva
Uutinen julkaistu: 26.04.2017

Antti Holma esittää Cheekiä elokuvassa, joka tulee teattereihin ensi helmikuussa. Elokuvan nimi on Veljeni vartija.

Elokuva kertoo Jare Tiihosen eli Cheekin ja hänen veljensä Jeren elämästä. Näyttelijä Antti Holma esittää elokuvassa sekä Jeren että Jaren roolin.

Holma tuli tunnetuksi Putouksen näyttelijänä. Hän kuuntelee nykyään joka päivä Cheekin musiikkia. Hän opiskelee näin rap-musiikkia, jotta hän onnistuu hyvin Cheekin roolissa.

Elokuva on ollut Cheekin haaveena jo kauan. Hän on paljon mukana elokuvan kuvauksissa. Elokuvan ohjaaja on J.P. Siili.

Lähteet STT, YleX

Kuuntele juttu

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Nimi tai nimimerkki:

Kommentti:

Tietoturvaseloste