Bruno Mars on nyt huipulla

Teksti: Markku Juusola
Kuva: Lehtikuva
Uutinen julkaistu: 14.02.2018

Amerikkalainen laulaja Bruno Mars on nyt suositumpi kuin koskaan. Hän voitti Grammy-juhlassa kaikki kolme palkintoa, joita arvostetaan eniten.

Grammyt ovat pop-musiikin tärkeimpiä palkintoja Yhdysvalloissa. Buno Mars sai vuoden albumin, vuoden levytyksen ja vuoden laulun palkinnot.

Vuoden laulu on Marsin That’s What I Like. Grammyt jaettiin New Yorkissa Yhdysvalloissa tammikuun lopulla.

Lähde STT

Kuuntele juttu

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Nimi tai nimimerkki:

Kommentti:

Tietoturvaseloste