Blind Channel euroviisuihin

Teksti: Markku Juusola
Kuva: Lehtikuva
Uutinen julkaistu: 09.03.2021

Rockyhtye Blind Channel edustaa Suomea Eurovision laulukilpailussa. Blind Channel voitti ylivoimaisesti Eurovision laulukilpailun Suomen karsinnat.

Laulun nimi on Dark Side.

Blind Channelin tavoite on menestyä ulkomailla. Yksi keino menestykseen on Euroviisut.

Eurovision laulukilpailut pidetään toukokuussa Rotterdamissa Hollannissa. Vielä ei tiedetä, onko paikalla yleisöä. Se riippuu koronatilanteesta.

Lähde STT

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Nimi tai nimimerkki:

Kommentti:

Tietoturvaseloste