Juuri kukaan ei tiennyt, että laulajatar on äänittänyt uuden albumin. Se on nykyaikana harvinaista. Beyoncén viides sooloalbumi on nimetty laulajan mukaan. Levyllä on 14 kappaletta ja peräti 17 musiikkivideota. Levy julkaistiin joulukuun puolessa välissä. Beyoncén yllätykset eivät jääneet ainoastaan uuteen levyyn. 32-vuotias laulaja yllätti myös aviomiehensä Jay-Z:n ilmoittamalle hänelle, että pariskunta elää loppuvuoden vegaaneina eli ilman eläinperäistä ravintoa. Teksasista kotoisin oleva Beyoncé tuli tunnetuksi Destiny’s Child -tyttöbändissä. Hänellä on tytär nimeltä Blu Ivy.
Beyoncé teki levyn salaa
Kuva: Sony
Uutinen julkaistu: 14.01.2014
Beyoncé julkaisi uuden levynsä vain parin päivän varoitusajalla.