Babylon Berlin on Euroopan kallein tv-sarja

Teksti: Petri Kiuttu
Kuva: Yle Kuvapalvelu
Uutinen julkaistu: 16.12.2020

Saksalainen Babylon Berlin on kallein eurooppalainen tv-sarja. Sarja on suosittu monissa maissa, myös Suomessa.

Sarjasta on valmistunut tänä syksynä kolmas kausi. Babylon Berlin kertoo Saksan kehityksestä vuodesta 1929 lähtien.

Tapahtumat sijoittuvat pääkaupunkiin Berliinin. Berliini tunnettiin 1920–1930-luvuilla villeistä juhlista. Sarjassa kuvataan rikollisuutta ja natsien nousua valtaan.

Babylon Berlinin kaikki kolme kautta oavt Yle Areenassa.

Kuuntele juttu

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Nimi tai nimimerkki:

Kommentti:

Tietoturvaseloste