Asa katsoo taaksepäin

Teksti: Petri Kiuttu
Kuva: Minna Kallinen
Uutinen julkaistu: 09.09.2015

Asa eli Matti Salo on tehnyt vuoden tiukimman kotimaisen biisin.

Mä tahdon olla hippi yhdistää 1970-luvun Love Records -musiikkia ja nykypäivän saundeja. Kappaleen pohjana soivat Isokynä Lindholmin Meritaru ja Kari Peitsamon Tahdon olla hippi.

Love Recordsin kappaleita löytyy myös Asan Love-levyltä, joka julkaistiin elokuussa.

Asa tunnetaan yhteiskunnallisena rap-muusikkona. Hänen Loppuasukas-levyään pidetään suomalaisen rap-musiikin perusteoksena. Uusi levy keskittyy kuitenkin rakkauden sanomaan.

Asa teki Love-albumia peräti 10 vuotta.

Kuuntele juttu

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Nimi tai nimimerkki:

Kommentti:

Tietoturvaseloste