Arja Saijonmaa juhlii laulamalla

Teksti: Markku Juusola
Kuva: Lehtikuva
Uutinen julkaistu: 18.11.2014

Laulajasuosikki Arja Saijonmaa täyttää joulukuun alussa 70 vuotta.

Hän ei aio vetäytyä eläkkeelle – päinvastoin. Saijonmaa julkaisi juuri uuden ruotsinkielisen levyn Dig har jag kär. Saijonmaa konsertoi marraskuussa Helsingissä ja Hyvinkäällä. Konserteissa kuullaan tuttuja ikivihreitä lauluja, mutta myös yllätyksiä. Ensi maaliskuussa on luvassa kiertue, jossa hän esittää kreikkalaisen Mikis Theodorakiksen musiikkia.

Saijonmaan ura alkoi 1960-luvun lopulla. Elämälle kiitos ja Ystävän laulu ovat hänen tunnetuimpia esityksiään. Hän on levyttänyt myös suomalaisia iskelmiä. Saijonmaa on hyvin suosittu myös Ruotsissa ja Norjassa.

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Nimi tai nimimerkki:

Kommentti:

Tietoturvaseloste (PDF)