Anna Eriksson palaa esiintymislavoille

Teksti: Petri Kiuttu
Kuva: Lehtikuva
Uutinen julkaistu: 18.06.2018

Laulaja Anna Eriksson palaa pitkän tauon jälkeen esiintymislavoille. Suosittu laulaja on esiintynyt viimeksi viisi vuotta sitten.

Anna Eriksson esiintyy tänä kesänä festivaaleilla. Erikssonin ensimmäinen konsertti oli viime perjantaina Iskelmäkesä-festivaalilla Riihimäellä. Eriksson tekee juhannuksen jälkeen vielä kymmenen keikkaa.

40-vuotias Anna Eriksson on esiintynyt festivaaleilla viimeksi viisi vuotta siten. Pitkän tauon aikana hän on maalannut ja tehnyt taide-elokuvan.

Anna Eriksson on menestyneimpiä suomalaisia naislaulajia. Hän on julkaissut kymmenen albumia. Erikssonin tunetuimpia lauluja ovat Juliet ja Joonatan, Kun katsoit minuun ja Kaikista kasvoista.

Yksi kommentti artikkeliin ”Anna Eriksson palaa esiintymislavoille”

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Nimi tai nimimerkki:

Kommentti:

Tietoturvaseloste (PDF)