Alexi Laiho on kuollut

Teksti: Petri Kiuttu
Kuva: Lehtikuva
Uutinen julkaistu: 26.01.2021

Children of Bodomin perustaja Alexi Laiho kuoli tammikuun alussa.

Kitaristi ja laulaja Alexi Laiho oli kärsinyt pitkään vakavista terveysongelmista. Hän oli 41-vuotias.

Laiho nousi menestykseen metalliyhtye Children of Bodomissa. Yhtye tunnetaan ympäri maailman.

Monet tunnetut muusikot ovat esittäneet surunvalittelunsa. Esimerkiksi kitaristi Steve Vai ja Megadeth-yhtyeen Dave Mustaine ovat muistelleet Laihoa.

Kuuntele juttu

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Nimi tai nimimerkki:

Kommentti:

Tietoturvaseloste