Adele hurmaa äänellään

Teksti: Selkosanomat
Kuva: XL Rec
Uutinen julkaistu: 16.02.2016

Adele on tällä hetkellä maailman suosituin naislaulaja.

Englantilaisen Adelen kolmas levy 25 julkaistiin viime syksynä. Levy on valtava menestys. Levy on rikkonut ennätyksiä. Levyä ei ole poikkeuksellisesti julkaistu vielä lainkaan suoratoistopalveluissa. Esimerkiksi Spotify on suoratoistopalvelu. 25-levyn voi ostaa cd-levynä tai sen voi ladata maksua vastaan musiikkia myyvistä verkkokaupoista.

Adele esiintyy keväällä 36 konsertissa eri puolilla Eurooppaa. Suomeen Adele ei tule. Suomea lähimmäksi Adele saapuu, kun hän esiintyy Tukholmassa 29. huhtikuuta.

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Nimi tai nimimerkki:

Kommentti:

Tietoturvaseloste (PDF)