Aalto menestyy Britanniassa

Teksti: Selkosanomat
Kuva: Lehtikuva
Uutinen julkaistu: 14.09.2016

Laulaja Saara Aalto pääsi jatkoon Britannian X Factor -kilpailussa.

Aalto esitti Sian laulun Chandelier. Kaikki tuomarit kehuivat Aallon esitystä.

Aalto on lahjakas laulaja. Hän on opiskellut laulua kotikaupungissaan Oulussa ja Sibelius-Akatemiassa. Hän on esiintynyt monissa laulukilpailuissa Suomessa. Nyt hän toivoo uralleen menestystä Britanniassa.

Saara Aalto teki myös videon, jossa hän esittää Frozen-elokuvan tunnuskappaleen 15 eri kielellä.

Britannian X Factoria voi seurata Sub-kanavalta lauantaina ja sunnuntaina.

Kuuntele juttu

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Nimi tai nimimerkki:

Kommentti:

Tietoturvaseloste