Aalto: ainakin toiseksi euroviisuissa

Teksti: Markku Juusola
Kuva: Lehtikuva
Uutinen julkaistu: 28.02.2018

Suomen laulu euroviisuihin valitaan ensi lauantaina. Tiedämme jo, että Saara Aalto laulaa Suomen laulun Eurovision laulukilpailussa. Mutta minkä laulun hän laulaa?

Se selviää 3. maaliskuuta Espoon Metro Areenalla. Euroviisuihin lähtee yksi kolmesta ehdokkaasta. Niiden nimet ovat Monsters, Domino ja Queens.

Saara Aalto uskoo, että hän tulee vähintään toiseksi. Ruotsalaiset säveltäjät ovat säveltäneet Aallon laulut.

He ovat säveltäneet myös lauluja, jotka ovat voittaneet euroviisut. Niitä ovat Loreenin Euphoria ja Måns Zelmerlövin Heroes. Myös Aalto voi siis menestyä.

Lähteet Yle, STT

Laulujen videoita voi katsoa osoitteessa: yle.fi/aihe/umk

Kuuntele juttu

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Nimi tai nimimerkki:

Kommentti:

Tietoturvaseloste