Se selviää 3. maaliskuuta Espoon Metro Areenalla. Euroviisuihin lähtee yksi kolmesta ehdokkaasta. Niiden nimet ovat Monsters, Domino ja Queens.
Saara Aalto uskoo, että hän tulee vähintään toiseksi. Ruotsalaiset säveltäjät ovat säveltäneet Aallon laulut.
He ovat säveltäneet myös lauluja, jotka ovat voittaneet euroviisut. Niitä ovat Loreenin Euphoria ja Måns Zelmerlövin Heroes. Myös Aalto voi siis menestyä.
Lähteet Yle, STT
Laulujen videoita voi katsoa osoitteessa: yle.fi/aihe/umk
