Valokuvassa on voimaa

Teksti: Markku Juusola
Kuva: Yle kuvapalvelu
Uutinen julkaistu: 25.04.2018

Teema-kanava näyttää keväällä paljon ohjelmia, joiden aiheena on valokuva.

Melkein kaikilla on älypuhelin, jossa on kamera. Siksi ihmiset ottavat nykyään enemmän valokuvia kuin koskaan. Mutta mitä valokuva oikeastaan on? Millaisia valokuvia valokuvaajat ottivat, kun älypuhelimia ei vielä ollut?

Ylen Teema-kanavan ohjelmat esittelevät kevään aikana monia valokuvaajia ja heidän valokuviaan. Ohjelmista voi saada hyviä vinkkejä omiin valokuviin.

Lisätietoja: yle.fi/aihe/yle-teema

Kuuntele juttu

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Nimi tai nimimerkki:

Kommentti:

Tietoturvaseloste