Mustikkapöperö

Teksti: Seija Niinistö-Samela
Kuva: Juha Samela
Uutinen julkaistu: 27.09.2023

Mustikkapöperö on perinneherkku. Pöperö tunnetaan Hämeen perinteisenä herkkuna.

Näitä tarvitset:

• 2 desilitraa mustikoita
• talkkunajauhoja
oman maun mukaan
• hieman sokeria

Tee näin:

1. Survo mustikat haarukalla.
2. Lisää joukkoon talkkunajauhoja ja sokeria.
3. Voit lisätä myös hieman kermaa tai kermavaahtoa.

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Nimi tai nimimerkki:

Kommentti:

Tietoturvaseloste (PDF)