Marjaiset jääkuutiot

Teksti: Selkosanomat
Kuva: Marthaförbundet
Uutinen julkaistu: 06.07.2021

Marjaiset jääkuutiot maistuvat hyvälle lämpimässä kesäsäässä!

Tee näin:

Täytä jääpalamuotit erilaisilla marjoilla. Kaada päälle vettä.  Laita jääpalamuotit pakastimeen.

Laita marjaisia jääpaloja veteen tai mehuun. Ne antavat vesi- tai mehukannulle tai boolille hauskaa väriä. Niistä saa myös lisää vitamiineja.

Kuuntele juttu

Yksi kommentti artikkeliin ”Marjaiset jääkuutiot”

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Nimi tai nimimerkki:

Kommentti:

Tietoturvaseloste