Tee näin:
Täytä jääpalamuotit erilaisilla marjoilla. Kaada päälle vettä. Laita jääpalamuotit pakastimeen.
Laita marjaisia jääpaloja veteen tai mehuun. Ne antavat vesi- tai mehukannulle tai boolille hauskaa väriä. Niistä saa myös lisää vitamiineja.
Marjaiset jääkuutiot maistuvat hyvälle lämpimässä kesäsäässä!

Marjaisiin jääkuutioihin tarvitaan marjoja, vettä ja jääpalamuotteja.
Tee näin:
Täytä jääpalamuotit erilaisilla marjoilla. Kaada päälle vettä. Laita jääpalamuotit pakastimeen.
Laita marjaisia jääpaloja veteen tai mehuun. Ne antavat vesi- tai mehukannulle tai boolille hauskaa väriä. Niistä saa myös lisää vitamiineja.
Aihee oli hyvää Kiitos!