Hyvää helatorstaita!

Teksti: Selkosanomat, lähde Verneri
Kuva: Lehtikuva
Uutinen julkaistu: 25.05.2022

Huomenna on pyhäpäivä, koska on helatorstai. Monilla on myös vapaapäivä.

Helatorstai on virallinen pyhäpäivä. Helatorstaina suurimmalla osalla ihmisistä on vapaata töistä.

Helatorstai on kirkollinen juhlapäivä. Sitä vietetään pääsiäisen jälkeen Jeesuksen taivaaseen nousemisen muistoksi. Helatorstaita vietetään aina 40 päivää pääsiäisen jälkeen.

 

Yksi kommentti artikkeliin ”Hyvää helatorstaita!”

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Nimi tai nimimerkki:

Kommentti:

Tietoturvaseloste (PDF)