Hengitysharjoitus
Kuva: Shutterstock
Uutinen julkaistu: 04.11.2022
Paljon pieniä hengityksen pidätyksiä: Harjoitus on kaikille sopiva ja helppo harjoitus. Se vähentää stressiä ja lisää turvallisuuden tunnetta.

1. Pidä suu kiinni. Hengitä nenän kautta sisään ja ulos kymmenen sekuntia. 2. Hengitä ulos. Pidä nenästä kiinni. Pidätä hengitystä kolme sekuntia. Hengitä rauhallisesti sisään. 3. Tee kohtia 1. ja 2. vuorotellen. Jatka vuorotellen tekemistä viiden minuutin ajan. Kokeile harjoitusta erilaisissa arjen tilanteissa.