Kani on ihana lemmikkieläin

Kani on ihana lemmikkieläin Jenna Korsulaisella on lemmikkinä kaksi kania. Jennan kanit voivat hyvin, koska ne voivat liikkua ja niillä on mukavaa tekemistä. Kanilla pitää olla mahdollisuus liikkua esimerkiksi yhden huoneen kokoisessa tilassa. Joitakin kaneja voi myös ulkoiluttaa valjaissa pihalla. Lemmikkikanit nukkuvat häkissä. Luonnossa kanit kaivautuvat koloihin. Lemmikkikanit syövät kuivaa … Lue lisää artikkelista

Talviuinti on suosittu harrastus

Talviuinti on suosittu harrastus Talvella monet ihmiset harrastavat avantouintia. Avantouinti rentouttaa mieltä ja parantaa verenkiertoa sekä verenpainetta. Avantoon voi mennä tavallisessa uimapuvussa ja uimahousuissa. Avantouinnissa on hyvä käyttää myös avantotossuja, käsineitä ja villapipoa. On tärkeää muistaa, että sairaana ei saa mennä avantoon. Avantouinti on kielletty myös, jos on sydänsairaus tai … Lue lisää artikkelista