Uusi Bond on elokuvasarjan 25:s. Elokuvan nimi on 007 No Time To Die. Elokuvan piti alun perin tulla teattereihin talvella 2020. Koronapandemia viivästytti elokuvan ensi-iltaa peräti 1,5 vuodella.
Daniel Craig näyttelee James Bondia. Craigin mukaan tämä on viimeinen Bond-elokuva, jossa hän on mukana. Craig on näytellyt Bondia kaikkiaan viidessä elokuvassa. Daniel Craig on 53-vuotias. Elokuvan ohjaaja on Cary Joji Fukunaga.
Elokuvan muissa päärooleissa ovat Rami Malek, Léa Seydoux sekä Lashana Lynch. Billie Eilish esittää elokuvan tunnuskappaleen No Time To Die.
Elokuvan ensi-ilta oli Suomessa torstaina 30. syyskuuta.
Lähde: STT
