Hybridiauto voi käyttää sekä bensaa että sähköä. Hybridityön tekijä tekee töitä sekä toimistolla että etänä, esimerkiksi kotona. Hybridiasiakas tekee ostoksia sekä netissä että myymälöissä.
Koronaviruspandemia muutti nopeasti sitä, miten työskentelemme. Pandemian aikana etätyöstä on tullut hyvin tavallista. Monet työnantajat keskustelevat hybridityöstä. Se tarkoittaa, että työntekijät voivat työskennellä toimistolla ja kotona. Nettiyhteydet toimivat hyvin. Useimmilla ihmisillä on mahdollisuus käyttää nettiä. Siksi monien on helppoa työskennellä etänä.
Hybridi on yleinen sana, kun puhutaan kulkuvälineistä. Hybridipyörät, hybridiautot ja hybridijunat ovat sekä tehokkaita että ympäristöystävällisiä.
Hybridiautoja on monenlaisia. Hybridiauto käyttää useita eri voimanlähteitä. Voimanlähteitä ovat esimerkiksi bensa, diesel, sähkö ja biokaasu. Hybridiauton hyvä puoli on, että se voi vaihtaa voimanlähdettä ajon aikana. Esimerkiksi bensalla auto voi ajaa kauas, mutta biokaasun käyttäminen on ympäristöystävällistä.
