Zlatan siirtyi Englantiin

Teksti: Petri Kiuttu
Kuva: Lehtikuva
Uutinen julkaistu: 31.08.2016

Ruotsalainen jalkapallotähti Zlatan Ibrahimović pelaa nyt Englannin Valioliigassa.

Zlatan edustaa ainakin seuraavien kahden vuoden ajan Manchester Unitedia.

Zlatan täyttää lokakuun alussa 35 vuotta. Hän haluaa voittaa urallaan vielä Valioliigan mestaruuden. Zlatanila on jo mestaruudet neljässä eri maassa: Hollannissa, Italiassa, Espanjassa ja Ranskassa.

Zlatan Ibrahimović on ehtinyt jo maalintekoon uudessa seurassaan.

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Nimi tai nimimerkki:

Kommentti:

Tietoturvaseloste (PDF)