Kisoja ei siirretä ensi vuodelle, vaan ne perutaan kokonaan. EM-kisat piti järjestää Ranskan pääkaupungissa Pariisissa elokuun lopulla.
Aitajuoksija Annimari Korte oli pettynyt, kun hän kuuli päätöksestä.
– Uskoin, että menestyn näissä kisoissa. Nyt ne on peruttu.
Myös 100 metrin aitajuoksija Nooralotta Neziri oli pettynyt.
– Tavoitteeni oli mitali.
Seuraavat EM-kisat järjestetään Saksan Münchenissä vuonna 2022.
Lähde STT
Hyvä on