HUOM! Päivitämme palvelimiamme torstaina 29.01.2026. Päivitys saattaa aiheuttaa lyhyitä käyttökatkoksia verkkopalveluissamme. Pahoittelemme mahdollisia häiriötä.
Viides Kummeli-elokuva teattereihin – Selkosanomat

Viides Kummeli-elokuva teattereihin

Teksti: Selkosanomat
Kuva: Malla Hukkanen
Uutinen julkaistu: 11.02.2014

Kummelin viides pitkä elokuva on nimeltään V. Se on roomalainen numero viisi.

Hupailun on ohjannut Aleksi Mäkelä. Juonta elokuvassa ei juuri ole. Se kertoo neljä erillistä tarinaa. Niissä on mukana hauskoja ja hassuja tyyppejä, jotka muistuttavat melko paljon Kummelin aiempia hahmoja.

Elokuva miellyttää aivan varmasti kevyen huumorin ystäviä. Kummelin ystävät eivät pety, se on varma.

Ohjaaja Mäkelä nimittää uutta Kummelia toimintaelokuvaksi. Mäkelän mukaan kuvaukset olivat hänen elokuvauransa rankimmat.

Kummeli V tulee ensi-iltaan perjantaina 19. helmikuuta.

Yksi kommentti artikkeliin ”Viides Kummeli-elokuva teattereihin”

  1. Hei, tässä jutussa on pari karkeaa virhettä. Yli 1100 ihmisen hengen vienyt onnettomuus huhtikuussa 2013 ei ollut palo, vaan rakennuksen romahdus.

    Toinen kohta pitäisi olla näin: yksikään suomalainen vaatemerkki ei kuulu mihinkään järjestöjohtoiseen järjestelmään. (Yritysten välinen BSCI on kerännyt paljon suomalaisia jäsenyrityksiä).

    Tiedoksi muuten: Bangladeshin rakennusturvallisuutta on saatu parannettua laajan yhteistyön verkostolla, joka tarkastaa rakennuksia.

    Vastaa

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Nimi tai nimimerkki:

Kommentti:

Tietoturvaseloste (PDF)