Jussit ovat tärkeimpiä palkintoja, jotka annetaan suomalaisille elokuville. Tyhjiö sai parhaan elokuvan, äänityksen ja leikkauksen Jussit. Sen ohjaaja Aleksi Salmenperä sai parhaan ohjauksen Jussin.
Tyhjiö on komedia kirjailijasta, joka ei pysty kirjoittamaan. Tyhjiö-elokuvaa tehtiin neljän vuoden ajan. Siihen käytettiin hyvin vähän rahaa. Yleensä elokuvat maksavat miljoonia euroja.
Yleisön mielestä paras elokuva oli Veljeni vartija. Se kertoo Cheekistä.
Lähde STT