The Rasmus palasi

Teksti: Selkosanomat
Kuva: Hiroshi Manaka
Uutinen julkaistu: 08.05.2012

Uusi levy kuulostaa 10 vuoden takaiselta Rasmukselta.

The Rasmus on palannut pitkältä tauolta. Bändin uuden levyn nimi on ytimekkäästi The Rasmus.

Yhtye on korjannut musiikillista linjaansa piirun verran. Tuore levy kuulostaa taas enemmän 10 vuoden takaiselta Rasmukselta. Levy on vapautuneempi kuin neljä vuotta sitten ilmestynyt Black Roses -levy.

– Nyt oli jo aika tehdä uusia Rasmus-lauluja ja jopa julkaista niitä, laulaja Lauri Ylönen sanoo.

The Rasmus ei aio lopettaa aivan heti, sillä seuraava levy on jo mielessä. Bändi on myynyt maailmalla huikeat 3,5 miljoonaa levyä. Yhtye on tehnyt myös Helsingin yleisurheilun EM-kisojen tunnuslaulun.

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Nimi tai nimimerkki:

Kommentti:

Tietoturvaseloste (PDF)