Kanada on uusi jääkiekon maailmanmestari. Suomi tuli toiseksi eli sai hopeaa. Yhdysvallat sai kisoista pronssia.
Suomen ja Kanadan välinen ottelu venyi jatkoajalle. Kanada voitti jatkoerän maalein 3–2.
Suomi voitti jääkiekon maailmanmestaruuden vuonna 2019. Myös silloin Suomi pelasi finaalissa Kanadaa vastaan.
Jääkiekon MM-kisat järjestettiin Latvian pääkaupungissa Riiassa. Vuoden 2022 jääkiekon MM-kisat järjestetään Suomessa.
