Tänä talvena suomalaiset ovat innostuneet talviurheilusta. Siihen on monta selitystä. Koronatartuntoja pitää varoa. Ulkona liikkuminen on turvallista. Ihmiset tekevät vähän matkoja ulkomailla. Rahaa säästyy, ja ihmiset käyttävät säästöjä urheiluvälineisiin.
Yksi selitys on tietysti talvinen sää. Koko Suomessa on pitkästä aikaa pakkanen ja paljon lunta. Suomalaiset hiihtävät, laskevat mäkeä ja luistelevat.
Helsingin Sanomat kertoo, että monia urheiluvälineitä on myyty paljon tavallista enemmän. Suksia, kelkkoja ja luistimia myydään paljon. Luistimista ja hiihtokengistä on jo pula joissakin urheiluliikkeissä. Myös kelkkoja on vähän tarjolla kaupoissa.
Lähde: Helsingin Sanomat
Ymmärrsin uutisen
Tämä tieto on todella hyvää ja hyödyllistä nyt voin mennä hiihtämään joka päivä
Sain uutta tietoa