Sodankylän elokuvajuhlat järjestetään etänä

Teksti: Petri Kiuttu
Kuva: Venni Ahlberg
Uutinen julkaistu: 20.05.2020

Sodankylän elokuvajuhlien elokuvat katsotaan tänä kesänä kotona.

Sodankylän perinteiset elokuvajuhlat järjestetään tänä kesänä etänä. Sodankylän elokuvajuhlat järjestetään etänä. Syynä on poikkeustilanne, jonka koronavirus on aiheuttanut.

Elokuvajuhlien järjestäjät sanovat, että luvassa on elokuvien lisäksi myös muita tapahtumia. Tarkoitus on siirtää tapahtuma ihmisten olohuoneisiin.

Sodankylän elokuvajuhlat järjestetään 10.–14. kesäkuuta. Festivaali on järjestetty vuodesta 1986 lähtien.

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Nimi tai nimimerkki:

Kommentti:

Tietoturvaseloste (PDF)