Murron tulos oli hieno 460. Se nostaa Murron hallitilastoissa kuudennelle tilalle.
Seipään olympiakarsintaraja on 470. Jos Murto yltää siihen, hän pääse mukaan kesäolympialaisiin.
Olympialaiset järjestetään 24.7.-9.8.2020 Japanin Tokiossa.
Seiväshyppääjä Wilma Murto voitti viime sunnuntaina pohjoismaisen seiväskisan hallimaaottelun.

Seiväshyppääjä Wilma Murto (kuvassa) voitti hallimaaottelun.
Murron tulos oli hieno 460. Se nostaa Murron hallitilastoissa kuudennelle tilalle.
Seipään olympiakarsintaraja on 470. Jos Murto yltää siihen, hän pääse mukaan kesäolympialaisiin.
Olympialaiset järjestetään 24.7.-9.8.2020 Japanin Tokiossa.