Tuukka Temosen ohjaus kertoo ratsastaja Jaana Kivimäen tarinan.
Kivimäki halvaantuu onnettomuudessa. Siitä alkaa hänen selviytymistarinansa. Kivimäkeä esittää elokuvassa Olga Temonen.
Elokuvassa on jakso, jossa ratsastaja on kuntoutuksessa. Halvaantunen ratsastajan elämän kipukohdat tuntuvat todellisilta. Lopulta hänestä tulee pararatsastaja. Intohimo ratsastukseen on niin vahva, että harrastus ei lopu. Oikeastaan se alkaa uudelleen alusta.
Olga Temonen omistaa hevosen ja harrastaa ratsastusta. Hänen mukaansa kuvauksissa vaikeinta oli asettua pyörätuolissa olevan ihmisen rooliin.
Lähde HS
tykään tästä uutisesta kun iva