Nico Rosberg edustaa Saksaa. Hänellä on kuitenkin myös Suomen kansalaisuus. Nico Rosbergin isä on suomalainen Keke Rosberg. Keke Rosberg voitti F1-sarjan maailmanmestaruuden vuonna 1982. Keke oli ensimmäinen suomalainen, joka voitti maailmanmestaruuden formula ykkösissä.
Nico Rosberg voitti ensimmäisen maailmanmestaruutensa. Hän ajaa Mercedes-tallissa.
Kimi Räikkönen jäi F1-sarjan kuljettajien pisteissä viidenneksi. Kausi oli Räikköselle pettymys. Waltteri Bottas oli sarjassa kahdeksanneksi paras.
F1-sarja jatkuu ensi vuonna. Vuoden 2017 ensimmäinen osakilpailu ajetaan Australiassa 26. maaliskuuta.