Niilo Moilanen yllätti kaikki, kun hän voitti nuorten MM-kultaa. Kukaan suomalainen mies ei ole aiemmin voittanut nuorten sprintin MM-kultaa.
Nuorten hiihdon MM-kisat järjestettiin Vuokatissa. Moilanen oli mukana myös viiden kilometrin viestijoukkueessa. Joukkue sai hopeaa.
Niilo Moilanen pelasi vielä pari vuotta sitten jääpalloa. Hänen seuransa oli oululainen OLS. Lopulta hän valitsi hiihdon. Moilanen osallistuu tänä keväänä ylioppilaskirjoituksiin. Sen jälkeen hän menee armeijaan.
Lähteet Aamulehti, STT

Mina en ymmära kaiki, mina sain uutta saanoja.