Matkustajalaiva Viking Grace joutui onnettomuuteen lähellä Maarianhaminan satamaa. Laiva ajautui liian lähelle rantaa. Onnettomuuden syy oli luultavasti tuulinen sää.
Laiva oli matkalla Tukholmasta Turkuun, ja siinä oli vain vähän matkustajia. Matkustajat eivät olleet vaarassa onnettomuudessa.
Laivan pohja ei mennyt rikki, mutta laivan potkuriin tuli vikaa. Laiva pystyi kuitenkin ajamaan seuraavana päivänä Turkuun. Laiva korjataan telakalla Naantalissa.
Tämä oli jo toinen onnettomuus Viking Linen laivoille tänä syksynä. Syyskuussa Viking Amorella ajoi karille Ahvenanmaan saaristossa.
Lähteet HS, Yle
matkustaja-alus Viking Grace juoksi karille Ahvenanmaalla. Matkustajat eivät olleet vaarassa. Matkustaja-aluksella Viking Grace tapahtui onnettomuus, vammoja ei ollut. Onnettomuuden syy oli todennäköisesti tuulinen sää. Alus korjataan Naantalin telakalla, tämä oli toinen onnettomuus, Syyskuussa Viking Amorella juoksi karille Ahvenanmaan saaristossa. Fontit HS, Yle
matkustaja-alus Viking Grace juoksi karille Ahvenanmaalla. Matkustajat eivät olleet vaarassa. Matkustaja-aluksella Viking Grace tapahtui onnettomuus, vammoja ei ollut. Onnettomuuden syy oli todennäköisesti tuulinen sää. Alus korjataan Naantalin telakalla, tämä oli toinen onnettomuus. Syyskuussa Viking Amorella juoksi karille Ahvenanmaan saaristossa. Fontit HS, Yle