Valtteri Bottas ajoi kolmanneksi
Suomalaisten F1-kuskien kausi on alkanut huonosti. Mercedeksen Valtteri Bottas on saanut 32 pistettä. Hän on sarjassa viidentenä. Alfa Romeon Kimi Räikkönen ei ole saanut vielä yhtään pistettä. Räikkönen on sarjan hännillä. Hiukan lohtua toi se, että Valtteri Bottas ajoi kolmanneksi Portugalin osakilpailussa toukokuun alussa. Räikkönen keskeytti kisan.
Mercedeksen Lewis Hamilton johtaa sarjaa. Hamilton on hallitseva maailmanmestari. F1-sarjan seuraava osakilpailu ajetaan 9. toukokuuta Espanjan Barcelonassa. 23. toukokuuta on vuorossa Monacon GP eli Monacon osakilpailu. Kuvassa on Valtteri Bottas. Kuvassa on Valtteri Bottas. Bottas kuvattiin Italian Imolassa 15. huhtikuuta.

Suomen MM-ralli ajetaan syksyllä
Suomen MM-ralli siirtyy syksyyn. Syynä on koronapandemia. Suomen ralli ajetaan Jyväskylässä 30.9.–3.10. Alun perin kilpailu piti järjestää jo heinäkuun lopussa. Kuvassa Kalle Rovanperä kaasuttelee Rovaniemen MM-rallissa helmikuussa. Rovanperä johtaa rallin MM-sarjaa.
Lähde STT
Kuvat Lehtikuva
