Helsingin käräjäoikeus tuomitsi kolme nuorta vankeuteen murhista. Nuoret miehet olivat tapahtuman tekoaikaan 16-vuotiaita. Myös uhri oli 16-vuotias.
Nuoret tekijät saivat tuomiot murhasta. He joutuvat vankilaan 8-10 vuodeksi. Koska tekijät ovat alaikäisiä, he joutuvat olemaan vankilassa kolmasosan tuomioista.
Nuoret tekivät murhan Helsingin Koskelassa 4. joulukuuta vuonna 2020. Kaksi tekijää tunsi uhrin pienestä saakka. Kolmas tekijä tutustui uhriin vasta viime syksynä.
Oikeuden mukaan tekijät käyttivät poikkeuksellisen raakaa väkivaltaa.
Lähde Yle