Jonne Aaron tekee levyn suomeksi

Teksti: Selkosanomat
Kuva: Lehtikuva
Uutinen julkaistu: 15.01.2013

Oma levy ei tarkoita Negativen loppua.

Negative-yhtyeen keulahahmo Jonne Aaron tekee seuraavan levynsä suomen kielellä. Jonne oli mukana huippu- suositussa Vain elämää -televisiosarjassa.

Sarjan musiikista koostetut levyt ovat myyneet yhteensä 250 000 kappaletta. Ensimmäinen Vain elämää -levy on koko 2000-luvun myydyin albumi Suomessa. Jonnen mukaan ajatus suomenkielisen levyn tekemisestä ei johdu vain sarjan suosiosta. Hän on tehnyt kappaleita suomeksi jo kolmen vuoden ajan. Levy ilmestyy keväällä.

Jonnen soololevy ei merkitse Negativen loppua. Yhtye tekee vielä musiikkia.

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Nimi tai nimimerkki:

Kommentti:

Tietoturvaseloste (PDF)