Vedestä saatiin pelastettua seitsemän ihmistä. Laivaturmassa kuoli seitsemän eteläkorealaista turistia. 21 ihmistä on edelleen kateissa. Kadonneiden ihmisten joukossa on kuusivuotias tyttö.
Viranomaisten mukaan kadonneita ei luultavasti löydetä elossa. Tonavassa on kova virtaus.
Jokilaiva upposi Tonava-jokeen keskiviikkoiltana. Laiva upposi vain muutamassa sekunnissa. Jokilaivaan törmäsi toinen suurempi alus. Aluksen kapteeni on pidätetty.
Lähteet HS, Yle
