Jari Kurri osti Jokerit

Teksti: Petri Kiuttu
Kuva: Lehtikuva
Uutinen julkaistu: 27.05.2019

Harry ”Hjallis” Harkimo myi jääkiekkoseura Jokerit. Seuran ostaja on entinen jääkiekkoilija Jari Kurri.

Jari Kurri osti Jokerit Harkimolta kokonaan. Aiemmin venäläiset liikemiehet omistivat Jokereista melkein puolet. Venäläis-suomalaiset sijoittajat omistavat edelleen Jokerien kotiareenan.

Harkimo aikoo keskittyä politiikkaan. Harkimo on kansanedustaja. Harkimo omisti Jokerit melkein 28 vuoden ajan.

Jari Kurri on kaikkien aikojen parhaita suomalaisia jääkiekkoilijoita. Kurri voitti jääkiekon NHL:n Stanley Cupin viisi kertaa Edmonton Oilersissa.

Jokerit pelaa Venäjän ammattilaisliigassa KHL:ssä.

Lähde STT

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Nimi tai nimimerkki:

Kommentti:

Tietoturvaseloste (PDF)