F1:n aikataulut saattavat kuitenkin muuttua koronaviruksen takia. Kiinan osakilpailu on jo peruttu. Bahrainin ja Vietnamin osakilpailut perutaan ehkä myös.
Mukana kaksi suomalaista
Tällä kaudella F1-autoja ajaa kaksi suomalaista kuljettajaa. Kimi Räikkönen ajaa Alfa Romeon autolla. Valtteri Bottas ajaa Mercedeksen autolla.
Mercedeksen autot olivat parhaita viime kaudella. Voiton vei Mercedeksen Lewis Hamilton. Valtteri Bottas oli toinen.
Mercedeksen Hamilton on jälleen suurin ennakkosuosikki. Ferrarin ja Red Bullin autot ovat Mercedeksen jälkeen suurimpia suosikkeja. Ferrari on asentanut autoihinsa uudenlaiset moottorit. Ferrarin kannattajat odottavat, että Ferrarin kuljettajat Sebastian Vettel ja Charles Leclerc menestyvät hyvin uusien moottorien avulla.
Max Verstappen ja Alexander Albon ajavat Red Bullin autoja. Verstappen oli viime kaudella kolmas. Hän on myös yksi ennakkosuosikki tällä kaudella.
Lähteet MTV3, IS