Tämä johtuu rajoituksista, joita koronavirus aiheuttaa. Myös teattereissa täytyy noudattaa turvavälejä.
Syksyn kiinnostavimpiin ensi-iltoihin kuuluu näytelmä Kaikki äidistäni. Sitä esitetään Helsingissä Suomen Kansallisteatterissa.
Kaikki äidistäni perustuu espanjalaisen Pedro Almodóvarin elokuvaan. Näytelmän on ohjannut Anne Rautiainen. Pääosissa ovat Katariina Kaitue ja Annika Poijärvi.
Pedro Almodóvar on tunnetuimpia eurooppalaisia elokuvantekijöitä. Sovituksia hänen elokuvistaan nähdään harvoin teattereissa.
Haluan aina tarkistaa huippulaatua tietoa.