Erika Vikmanin video Syntisten pöytä on Youtuben katsotuimpia. Laulajattaren uusi tyyli jakaa mielipiteitä.
Erika Vikman tuli tunnetuksi, kun hänet valittiin vuonna 2016 tangokuningattareksi. Vikman seurusteli myös muutaman vuoden ajan Dannyn eli Ilkka Lipsasen kanssa.
Erika Vikmanin ura kääntyi nousuun viime talvena. Vikman osallistui silloin Uuden Musiikin Kilpailuun. Hänen laulunsa Cicciolina oli yleisön suuri suosikki. Monet tunnistivat siinä samanlaisia sävyjä kuin Kikan hiteissä.
Erika Vikmanin tyyli on muuttunut täydellisesti. Tangomarkkinoiden voiton jälkeen hän esitti perinteisiä iskelmiä, joissa laulettiin rakkaudesta ja parisuhteesta. Nyt tyyli on villi ja vapaa.
se on hyvä