Hyvää kesää!

Teksti: Selkosanomat
Kuva: Shutterstock
Uutinen julkaistu: 03.07.2026

Selkosanomat toivottaa lukijoille oikein mukavaa kesää. Heinäkuussa lehti on tauolla, uusia juttuja julkaistaan elokuussa.

Selkosanomat lomailee heinäkuussa.

Uusia uutisia julkaisemme seuraavan kerran elokuussa.

Seuraava painettu Selkosanomat ilmestyy syyskuussa.

Oikein lämmintä ja mukavaa kesää teille kaikille!

Yksi kommentti artikkeliin ”Hyvää kesää!”

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Nimi tai nimimerkki:

Kommentti:

Tietoturvaseloste (PDF)